poniedziałek, 10 grudnia 2012

Ulzzang !

Witam was wszystkich serdecznie !

Jeżeli interesujecie się tym co współcześnie dzieje się w kulturze azjatyckiej , a zwłaszcza w Korei czy Japonii to za pewne słyszeliście nie raz słowo ulzzang , dlatego więc dziś zajmiemy się właśnie tym ;)


Samo słowo ulzzang w języku Koreańskim oznacza "najlepsza twarz" , kiedyś używano tego terminu by zwracać się do dziewcząt walczących o tytuł "ulzzang" , czyli po prostu ta z najładniejszą twarzą. Z czasem jednak znaczenie używania tego słowa nieco się zmieniło , dziś ulzzang to swego rodzaju subkultura , która polega na odzwierciedleniu wyglądu ulzzang w jak najlepszy sposób , stąd tysiące zdjęć uroczych dziewczyn  na internecie , których wyglądem możemy się zachwycać. :)

Jak być ulzzang?


Jak każda subkultura , tu również musimy odnieść się do pewnych zasad w sprawie wyglądu


w ulzzang chodzi głównie o twarz , która powinna spełniać pewne kryteria : twarz w kształcie litery "V" , wąski nos i małe usta , które często są ułożone w charakterystyczny dziubek lecz nie zawsze.


Kolejnym ważnym elementem są oczy. Jak wcześniej wspomniałam o maleńkiej twarzy , to jeżeli chodzi o oczy to działa to w zupełnie przeciwną stronę ,czyli musza być duże :D Taki efekt modelki ulzzang osiągają dzięki soczewkom , sztucznym rzęsom i czarnemu eyelinerowi.


Jak dla mnie najciekawszym elementem są włosy , fryzury ulzzang to najczęściej długie włosy , które zdobi gęsta grzywka , mogą być falowane , proste , kręcone , klucz w tym by wyglądały uroczo i zdrowo.



Ulzzang ? to tylko dla Azjatek !


A nie prawda !
Coraz więcej dziewcząt , które nie są pochodzenia azjatyckiego , przyłącza się do społeczeństwa "pięknych twarzy" , i wyglądają równie cudnie jak ich azjatyckie koleżanki.


A co z Panami ?!

Jeżeli zastanawiacie się czy Azjaci też biorą udział w cykaniu uroczych fotek to odpowiedź brzmi , tak! Nie sądzę by to przeszło z chłopakami innego pochodzenia etnicznego , ale  w Azji jest to zupełnie normalne i . . . czy oni nie wyglądają wprost cudownie ^^ !!!




Mam nadzieję ,że spodobał wam się ulzzang ^^ , ponieważ ja uważam ,że ten styl jest piękny i delikatny , choć chyba sama nie dałabym rady zrobić się na tak piękną ulzzang .

Na koniec chciałam jeszcze przypomnieć o konkursie , którego termin trwa do 12.12.12 !!!
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej piszcie w komentarzach lub na hiAsiaEnt@gmail.com .
Na koniec podzielę się z wami kilkoma fantastycznymi zdjęciami w stylu ulzzang :) 
Trzymajcie się kochani ! 

-PANDA

























1 komentarz:

  1. Piękne, urocze <3333
    Niedługo mam zamiar iść do fryzjera na podcięcię grzywki. Z tego powodu przeszukiwałam internet i przez przypadek natrafiłam na Wasz blog.
    Z czego bardzo się cieszę,bo będę mogła dowiedzieć się jeszcze więcej o mojej kochanej Azji, no i wiem już z jakim zdjęciem pójdę do fryzjera <3

    Ulzzang <33

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do Mnie
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com (obserwujecie ?) <33

    OdpowiedzUsuń